Якщо товари не підійшли за розміром або мають виробничий дефект, Ви можете повернути, обміняти на інший розмір або вибрати інший виріб.

Хоча обмін білизни, куди входить велика кількість дитячого одягу (боді, футболки, чоловічки і т.д.) заборонено законодавством України, ми чудово розуміємо всю складність, з якою Ви стикаєтесь при виборі товару в Інтернет-магазині, тому обміняємо Ваш товар без будь-яких проблем.

Все що Вам потрібно, це протягом 14 календарних днів після отримання замовлення повідомити причину обміну по e-mail: info@kidzaza.ua

УВАГА! Обов'язково перевіряйте товар при отриманні на складі перевізника на цілісність, у разі його пошкодження необхідно заповнити бланк претензії на пошті. Після складання претензії, будь ласка, зателефонуйте і проінформуйте нас про ситуацію, що склалася. У разі, якщо ви перевірите товар вдома, і він виявиться пошкодженим – перевізник претензію не прийме і ми не зможемо повернути гроші або обміняти товар. Якщо Ви на новій пошті виявите виробничий шлюб, відмовляйтеся від товару та повідомте про це нам. Якщо ви заберете товар додому і потім виявите, ми не зможемо прийняти повернення або зробити обмін. Ношені вироби, вироби без бірок або без упаковки обміну та поверненню не підлягають. Тому якщо Ви побачили невідповідність розмірів або виробничий шлюб, одразу повідомте нам про це і ми вирішимо Вашу проблему разом.

Порядок обміну чи повернення товару

  • Надсилаєте товар назад.
  • Потім повідомляєте нам телефоном, смс або e-mail номер ТТН (декларації).

     е-mail: info@kidzaza.ua
     номер телефону: (050) 460-4000

  • Повернення коштів відбувається лише після перевірки товару на наявність бірок та відсутність пошкоджень
  • При оформленні нового замовлення на сайті, вказуйте у коментарях “ЗАМОВИТИ НА ОБМІН”.

     Якщо сума замовлення більша за попереднє — ми виставимо рахунок на доплату. Якщо менше – гроші будуть зараховані на Ваш особистий рахунок у         магазині для сплати наступного замовлення.

  • Ми надсилаємо Вам замовлення на обмін, як тільки отримаємо Вашу посилку.

Просимо Вас не забувати оплачувати пересилання товару на обмін чи повернення. Повернення та обмін товару, що не підійшов, здійснюється за рахунок Покупця. У разі неправильної комплектації або виробничого дефекту замовлення, всі пересилання товару здійснюються за рахунок магазину.

 

Детальну інформацію про товар та виміри ви можете отримати:
– запитавши операторів за телефонами: (050) 460-4000;
– надіслати запит електронною поштою: info@kidzaza.ua;

 

Будемо вдячні, якщо у відгуках про товар Ви поставите об'єктивну оцінку виробу – це суттєво допоможе у виборі товару іншими Покупцями!